PAKIET PODRÓŻNICZY :)

W pakiecie zawsze taniej :)

E-book "Jak zorganizować podróż dookoła świata" + e-book "Show me your way" (o naszej podróży dookoła świata w poszukiwaniu szczęścia)

E-book "Jak zorganizować podróż dookoła świata"

Podróż dookoła świata jest marzeniem wielu ludzi, ale tylko niewielu podejmuje się takiej wyprawy. A to wcale nie jest taka skomplikowana sprawa, jakby się mogło na pierwszy rzut oka wydawać.

Wbrew pozorom wcale nie trzeba być „podróżnikiem z krwi i kości” i łaknąć odkrywania nowych światów. Wystarczy tylko wstać z kanapy (czy też sprzed ekranu komputera), dobrze się przygotować i można ruszać w drogę.

Jakiś czas temu rozpoczęłam cykl postów na facebookuinstagramie #oszczednickadookolaswiata o mojej podróży dookoła świata. Cykl spotkał się z tak dużym zainteresowaniem i zostałam zasypana taką ilością pytań, że postanowiłam zebrać wszystkie odpowiedzi, moje porady i przemyślenia w jednym miejscu.

Początkowo myślałam o artykule na blogu (oszczednicka.pl), ale w miarę pisania, treść mocno się rozrosła i powstał z tego e-book. Jest to jedyna na polskim (zagranicznym chyba też) rynku publikacja, która tak dokładnie wyczerpuje temat organizacji podróży dookoła świata. Starałam się jednocześnie przekazać jak najwięcej przydatnych informacji, jednak bez zbędnego lania wody i rozpisywania się na tematy poboczne.

E-book jest podzielony na 17 tematycznych rozdziałów. Każdy z nich porusza inny aspekt podróży. Możesz je czytać po kolei albo wybierać te, które w danym czasie Cię interesują.

Oczywiście wcale nie musisz jechać w podróż dookoła świata, żeby skorzystać z rad zawartych w tej książce. Przydadzą się także każdemu, kto planuje samodzielny wyjazd nawet na dwa tygodnie.

---

Skąd wiem, o czym piszę?

Bo razem z mężem byliśmy w takiej podróży. Wiem, co zrobiliśmy dobrze, a co mogliśmy zrobić trochę inaczej. Co nam się sprawdziło, a czego absolutnie nie polecam. Dlatego, jeśli podróż dookoła świata jest Twoim marzeniem… to przestań wreszcie marzyć i bierz się do roboty!

Dlaczego e-book, a nie książka papierowa?

Przede wszystkim dlatego, że chciałabym, żeby ten e-book był towarzyszem podróży i żeby można go było mieć go zawsze przy sobie i wracać do informacji w nim zawartych zawsze, kiedy tego potrzebujesz. Dzięki elektronicznej formie będziesz go mieć pod ręką nawet w najdalszych zakątkach świata i nie będzie zajmował miejsca w twoim plecaku.

E-book "Show me your way" (o naszej podróży dookoła świata w poszukiwaniu szczęścia)

Plan podróży dookoła świata rodził się w nas już od dawna. Nigdy nie interesowało nas jednak typowe turystyczne zwiedzanie miejsc. Chcemy, aby każda wyprawa, na jaką się udajemy, pozwoliła nam poznać nie tylko samych siebie, ale przede wszystkim ludzi, których los postawi na naszej drodze.

Dlatego hasłem przewodnim naszej wyprawy było zdanie: „Show me your way” — „Pokaż mi swoją drogę…”. Podczas realizowania projektu, chcieliśmy promować pozytywne spojrzenie na otaczający nas świat. Pragnęliśmy też sprawdzić, jakimi wartościami kierują się spotkani przez nas ludzie, jakie mają priorytety. Chcieliśmy udowodnić teorię, że szczęśliwym można być w każdym zakątku świata, a pojęcie „szczęścia” może mieć zupełnie różne znaczenie. Nie chcieliśmy jednak odkrywać jakiejś niezawodnej metody na szczęście, która sprawdzałaby się we wszystkich okolicznościach. Pragnęliśmy za to poszukać małych codziennych zdarzeń, dzięki którym tak naprawdę czujemy się spełnieni. Szczęście to nie patetyczne hasło a codzienność.

W czasie podróży rozmawialiśmy z ludźmi o szczęściu, pytaliśmy, co dla nich znaczy to słowo, i szukaliśmy codziennych zdarzeń, gestów etc., które sprawiają, że ludzie czują się szczęśliwi.

----

Pierwsza część książki to zapis naszej wyprawy – w formie pamiętnikowej ;). A druga, to projekt Show me your way. Poniżej możecie przeczytać dwie historie:

Udostępnij
49.00
Czas dostawy: 3 dni

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów